Pontocska fejlődése

A mi kis pocaklakónk történetét írom le a fogantatástól kezdve, hogy tudja mennyire örültünk apával mikor megtudtuk, hogy beköltözött a pocakomba, és mennyire várjuk, hogy megszülessen.

Friss topikok

  • Dukín Szinti Szintia (törölt): Ez gyönyörü történet :-) :-* (2015.06.04. 14:43) Beindult a szülés...
  • galvrit: Tudnál az e-mail címemre válaszolni, milyen orvos Dr. Török Péter, mennyibe kerül nála a magán ter... (2012.07.09. 10:59) Rossz AFP eredmény!!

Linkblog

Utolsó napok a pocakban

2009.05.01. 08:47 - Happymom

Elkezdődött a 37. hét, kedden megint mennem kell méhszájvizsgálatra Török dokihoz. A héten kezdtem magam furcsán érezni, ingerlékeny voltam, szerettem volna mindent elintézni, és hétvégére terveztem a nagytakarítást. Már sehogy sem volt jó feküdnöm, nyűgös voltam, és nem sokat aludtam. Kedden délután 16:15-re kellett menni vizsgálatra, ahol levette a doki a streptococcus mintát, valamint megnézett NST-n, illetve néztünk egy méhszájat. Nagyon kíváncsi voltam, hogy mennyit változott, már egy hete ittam a málnalevél teát, és azt mondta a doki, hogy a méhszájból tud majd következtetni, hogy mikor jössz.

Azt mondta, hogy a méhnyak meg van rövidülve 1,5 ujjnyira, és a külső-középső- és belső méhszáj is nyitv van egy ujjnyira. De nem mert mondani semmit, így azt mondta bármikor várható, hogy megindul a szülés. Szombatra hívott vissza a klinikára egy újabb NST-re.

Szerdán és csütörtökön enyhe hidegfront volt, gondoltam hogy lesz valamilyen hatása, de hogy milyen azt nem tudtam pontosan. Szerdán este kezdett elmenni a nyákdugó, egy nyúlós fehér, azaz átlátszó nyákos valami volt a wc papíron. Megijedtem, de ugyanakkor izgatott is lettem, hogy na akkor már nem lehet olyan messze a szülés, bár sokan mondják, hogy akár több hét is eltelhet. De nekem ekkor lett igazán világos, hogy akár pár nap, és itt leszel velem, végre megpillanthatlak. Csütörtökön kétszer is találtam a wc papíron hasonlót.

Szombaton egyedül mentem a klinikára, mert úgysem lehetett volna bent Apa, és nem akartam, hogy kint üldögéljen. Az NST-t rám tették az előkészítőben, majd otthagytak kb. fél órára. Aznap nagyon sokat mocorogtál, a szülésznő meg is jegyezte, hogy milyen kis aktív baba vagy. Mikor végeztünk a vizsgálattal, mondta, hogy mindjárt jön a dokim, mert néz egy méhszájat. Még jó, hogy úgy készültem, hogy bármi lehet, így nem ért váratlanul a dolog. A doki jól megpiszkált, azt hittem, hogy leugrok az ágyról, annyira fájt. Azt mondta, hogy tovább rövidült a méhnyak, most már csak 1 ujjnyi. Mikor kérdeztem, hogy ez mit jelent, azt mondta, hogy lehet még ma találkozunk. Ez a mondata úgy nem igazán jutott el az agyamig, gondolom jól pánikoltam volna, ha felfogom, hogy akár már ma is elkezdődhet. A vizsgálat után hazamentem, és elmondtam Apának, hogy mi volt. Egész nap takarítottunk, valamint elmentünk a  Sparba kaját venni. Jó pár napra bevásároltunk. Útközben meg kellett állnunk, mert nagyon fájt a hasam alja és a derekam. Azt hittem, hogy a vizsgálat miatt van, mert a múltkor is hasonlóan fájt, amikor megvizsgált és akkor pár nap alatt elmúlt.

Mikor hazajöttünk a biztonság kedvéért véglegesen összekészítettem a cuccot, indulásra készen voltunk. Az ásványvizet is megvettük, hogy legyen mit inni vajúdás közben. Gyorsan rendbe vágtuk a lakást, az utolsó simításokkal is készen voltunk.

A bejegyzés trackback címe:

https://sagiadam.blog.hu/api/trackback/id/tr401096861

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása