Pontocska fejlődése

A mi kis pocaklakónk történetét írom le a fogantatástól kezdve, hogy tudja mennyire örültünk apával mikor megtudtuk, hogy beköltözött a pocakomba, és mennyire várjuk, hogy megszülessen.

Friss topikok

  • Dukín Szinti Szintia (törölt): Ez gyönyörü történet :-) :-* (2015.06.04. 14:43) Beindult a szülés...
  • galvrit: Tudnál az e-mail címemre válaszolni, milyen orvos Dr. Török Péter, mennyibe kerül nála a magán ter... (2012.07.09. 10:59) Rossz AFP eredmény!!

Linkblog

26-28. hét

2009.02.14. 19:39 - Happymom

Február 2-től itthon vagyok. Végre nem kell dolgoznom, pihenhetek amikor csak szeretnék, eléggé fárasztó volt már számomra. 09-ig szabadságon leszek, utána vesznek fel majd táppénzre.

Apa már alig bírta ki, hogy berendezzük a kis sarkodat, ezért előrébb hoztuk, és hétfőn teljesen átrendeztük a szobát. Áttöröltük az összes szekrényt, kiselejteztük a cuccainkat, mert ismételten abba a hibába kerültünk, hogy mindent megőrzünk, mert majd jó lesz még valamire. Kivittük az összes széket a kisszobába, így hatalmas tér lett a szobában. Apával úgy döntöttük, hogy a kiságy a legjobb helyen abban a sarokban lesz, ahol sem ajtó, sem ablak nincsen. Pár óra alatt készen is lettünk.

 Íme a kis sarkod:

 

 26. hét

 

Végre 02.04-én elérkezett a 4D UH napja, már nagyon izgatott voltam reggeltől kezdve. Apával megbeszéltük, hogy mielőtt megyünk az UH-ra bemegyünk a cukrászdába, hogy vegyünk pár szelet tortát, mert azt nagyon szereted és akkor elég sokat szoktál mozogni. Teljesen rászokattál az édességre, ezelőtt nagyon ritkán ettem édeset, most meg ha már egy napig nem eszek valamilyen csokis desszertet akkor minden bajom van, remélem ez el fog múlni a terhesség után, mert lassan tényleg akkora leszek, mint egy bálna. :o)

16:00-ra kellett mennünk a Bajcsyra ezért  már 15:15-kor elindultunk, biztos ami biztos alapon. Vettem a cukrászdába egy somlói galuskát, illetve egy bounty szeletet, amit a kocsiban odafele be is nyomtam. Majd vártam a hatást...Szerencsénk volt, mert kb. 15-20 perccel korábban oda is értünk, és mikor bementünk egyből kijött a nő és be is hívott minket, mert nem volt senki nála. Felfeküdtem az ágyra, majd a hasamra tett egy csomó zselét az Uh fej miatt.Először megint 2D UH-val kezdtük, megbeszéltük, hogy kérünk alá magyarázó szöveteget, és mi nem szeretnénk most sem beszélni közben. Megmérte az Uh-s néni a fejkörfogatodat, a combodat, a talpadat ami már 5,5 cm-es volt. :o) Mikor áttértünk a 4D-re nagyon bíztam benne, hogy sikerül olyan képet készíteni, ahol jól látszik az arcod, és végre megtudhatjuk, hogy is nézel ki. :O) Biztos voltam benne, hogy egy gyönyörűséges kisbaba lakik bennem.. :o) Viszont a felvétel alatt szerintem aludhattál, mert semmi aktivitást nem mutattál, teljesen beletemetted az arcodat a méhlepénybe, és nem voltál hajlandó semmi noszogtatás hatására, vagy hasütögetésre sem úgy fordulni, hogy láthassunk valamit. :o( ezért azt tanácsolta az UH-s néni, hogy forogjak először a bal oldalamra, majd mivel akkor sem volt jó, a jobb oldalamra. Úgy gondolom, hogy megszánhattál minket, mert felénk fordultál, és megmutattad magad, bemutatkoztál végre nekünk. Apa meg én teljesen ámulatba estünk ,annyira megigézett minket a bájod, és annyira szép voltál.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ádi profil

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ádi szemben

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kis Töki :o)

 

 

 

 

Kaptunk a felvételen kívül két kinyomtatott képet, és egy CD-t amin a képek vannak. Szerintem elég sok kép sikerült, ahol jól látszik az arcod, így már tényleg rengeteg képünk van rólad. :o)

27. hét

A 28. hét vége felé elkezdődtek a harmadik trimeszter rettegett tünetei. A gyomorsav még csak bizonyos ételek után gyötör, de akkor nagyon, legalábbis ahhoz képest, hogy nekem soha nem volt savam. A derékfájás is egyre sűrűbben jelentkezik, illetve a combomban is érzem a húzó érzést, olyan mintha valaki ki akarná tépni a helyéről. Az alvással is kezd gondom lenni, mert valami miatt napok óta nehezen alszok el, és iszonyatosan fáradt vagyok, nincs kedvem semmihez sem. A felkelés az áágyból egyre nehezebben megy, sokszor kétszer-háromszor is neki kell lendülnöm, mert visszagurulok az ágyba, ilyenkor Apa megszán és egy kis lökéssel segít nekem. WC-re 2 óránként járok, de soha nem érzem úgy, hogy minden kijött, továbbra is úgy érzem pisilni kell, gondolom azért mert fejvégű fekvésben vagy, és nyomod a fejeddel a hólyagomat. Megfigyeltük Apával, hogy mindig a jobb oldalamon vagy, lent van a fejed, és mindig a hátadat vagy a popsidat dugod ki nekünk, ettől eléggé mókás kinézete van a hasamnak, teljesen el van deformálva. :o)

Pénteken este (02.13.) nem tudom mi lehetett veled, de eddig még soha nem mozogtál ennyit, este 8-11-ig egyfolytában erős rúgásokkal jeleztél nekem. Általában nem nyugodt baba vagy, reggel és este vagy a legaktívabb, napközben pedig be-bejelentkezel, de most agyon beindultál. Miután kimentem a WC-re pedig mintha elvágták volna, abba is maradt. Kicsit meg is ijedtem, így mikor Apa hazajött hajnalban mondtam neki, hogy mi történt, és kértem, hogy simogassa a hasamat, hátha felébredsz rá és elkezdesz mozogni. Nem is kellett sokat várnunk, Apa megrázta a hasamat, majd mesélt neked, és Te egyből elkezdtél rugdosni. Nagyon megkönnyebültem, hogy nincs semmi baj. Biztosan akkor a front miatt vagy ilyen, mert két napja csak esik a hó. Ma szintén sokat mozogsz, és egyre feljebb érezlek, most már a légzés is egyre nehezebb, olyan mintha valaki ülne a mellkasomon, és a hasam felül, mintha szét akarna szakadni. Most már kezdem érteni, miért hívják a terhességet terhesnek. :o) De ettől függetlenül imádom azt, hogy rugdosol belül, és mindig jelzed, hogy jól érzed magad bent, nagyon szeretünk téged, és türelmetlenül várjuk az érkezésedet, de persze még maradj csak bent szépen, hiszen hátra van még 11 hét.

Valentin napra Apa adott nekem egy gyönyörű rózsát, és hozzá egy szamarat hurkapálcikán, azt mondta, hogy ezt tőled kapom, ezért szeretném Neked megköszönni Kisfiam! :o)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sagiadam.blog.hu/api/trackback/id/tr66943283

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása