Pontocska fejlődése

A mi kis pocaklakónk történetét írom le a fogantatástól kezdve, hogy tudja mennyire örültünk apával mikor megtudtuk, hogy beköltözött a pocakomba, és mennyire várjuk, hogy megszülessen.

Friss topikok

  • Dukín Szinti Szintia (törölt): Ez gyönyörü történet :-) :-* (2015.06.04. 14:43) Beindult a szülés...
  • galvrit: Tudnál az e-mail címemre válaszolni, milyen orvos Dr. Török Péter, mennyibe kerül nála a magán ter... (2012.07.09. 10:59) Rossz AFP eredmény!!

Linkblog

14. hét

2009.01.28. 20:04 - Happymom

Voltam a héten megint vérvételen, megmutattam a körzeti nőgyógy.-nak a zárójelentésemet. Megkaptam a beutalót a belgyógyászatra.
Ez a hét elég lassan, és eseménytelenül telt el. A következő két hét lesz nagyon aktív, rengetegszer kell mennem orvoshoz.

Szombaton este mikor elfeküdtem az ágyon, lehalkítottam a Tv-t és próbáltam befelé figyelni. Azt hallottam, hogy így meg lehet érezni a korai magzatmozgásokat.
Kb. 10-15 perc után bizsergető, furcsa érzést éreztem....szerintem Te voltál. Még életemben nem éreztem ilyet. Nem vagyok még biztos benne, csak valami megérzés. Azóta igaz nem éreztem hasonlót, de remélem már hamarosan érezni fogom ahogy mocorogsz. :o)

Jövőhéten találkozunk. Megyek UH-ra, hogy ellenőriztessem, minden rendben van veled, és kíváncsiak vagyunk már apával, hogy ki is lakik a pocakomban. Remélem nem leszel szégyenlős és megmutatod magad.

Szeretünk Anya és Apa

A bejegyzés trackback címe:

https://sagiadam.blog.hu/api/trackback/id/tr32908968

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása