Pontocska fejlődése

A mi kis pocaklakónk történetét írom le a fogantatástól kezdve, hogy tudja mennyire örültünk apával mikor megtudtuk, hogy beköltözött a pocakomba, és mennyire várjuk, hogy megszülessen.

Friss topikok

  • Dukín Szinti Szintia (törölt): Ez gyönyörü történet :-) :-* (2015.06.04. 14:43) Beindult a szülés...
  • galvrit: Tudnál az e-mail címemre válaszolni, milyen orvos Dr. Török Péter, mennyibe kerül nála a magán ter... (2012.07.09. 10:59) Rossz AFP eredmény!!

Linkblog

Először a dokinál

2009.01.28. 19:54 - Happymom


2008.09.09-én kellett mennem Dr. Török Péterhez 15:30-ra. Nagyon izgultam, hogy milyen lesz a doki, és mennyire lesz szimpatikus, bár nagyon sok jót hallottam róla forum olvasás közben.

Teljesen meg voltam illetődve, amikor beléptem a rendelőjébe minden annyira elegáns és letisztult volt.

 

 

 

 

 

 

 

 

A rendelője

A dokit  nagyon szimpatikusnak találtam, de az elején még nagyon izgultam és nem tudtam ellazulni. Felvette az adataimat, és kikérdezett az anamnézisemről.
Majd az öltözőbe küldött, mondván kezdődhet a vizsgálat. Gyorsan levetkőztem és felültem abba a szörnyű székbe. Alaposan megvizsgált, mindent mutatott és magyarázott a monitoron keresztül. Nagyon rendes volt. Mondta a vizsgálat közben, hogy lazuljak el, "Nem fog semmi rossz történni, de jó sem!" :o)
Ezután elkezdte az UH-t. Mutatta a másik monitoron, hogy mennyit nőttél. Teljesen ledöbbentem mikor mondta, hogy a petezsák 14 mm, te meg kb. 2-3 mm vagy.



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
6+3 naposan
 
 
 
1 hét alatt 11mm-t nőtt a petezsák amiben vagy, pedig elvileg napi 1 mm-t szokott nőni. A dokival meredten néztük, hogy van-e már szívhangod, és megláttuk ahogy már pulzál a szívkezdeményed. Annyira apró volt, mint egy mákszem. Alig lehetett még látni, de már látni! :o) Most nyugodtam meg egy kicsit, hogy láttam a szívecskédet, mert mostantól mondják ki valójában a terhességet, hogy élő magzat van a hasamban. Annyira belemerültem a látványodba, hogy el is felejtettem képet kérni rólad apának. Apa sajnos megint nem tudott eljönni velem, mert ki kellett vinnie Ferit Ausztriába, de elküldtem neki MMS-ben a fotódat. Apa nagyon büszke volt rád, hogy mennyit nőttél. :o) Én egy kicsit megijedtem, mert ha ilyen tempóban fogsz nőni, akkor elég lesz a dokiknak kiszedniük belőlem. :oD
Mikor kész voltunk a vizsgálattal akkor jutott eszembe, hogy nem kértem fotót, így megkérdeztem a dokit, hogy nem kaphatnék-e képet. Mondta, hogy ha vállalom, hogy megint megvizsgáljon akkor szívesen.
Így megint megultrahangozott és lementett rólad 5-6 képet. Mondta nekem a doki, hogy ha legközelebb hozok magammal pendrive-ot akkor lementi nekem. Mondtam neki, hogy nálam mindig van pendrive. :o) Úgyhogy le is mentette nekem a fotókat, és mondta, hogy csinál neked egy mappát, amiben sorozatként fogjuk menteni a képeidet.
Elmondta a doki, hogy jelentkeznem kell majd a háziorvosomnál, aki be fog utalni a körzeti védőnénihez, illetve a körzeti nőgyógyászhoz ahol a terhesgondozást fogják végezni. Legközelebb 6 hét múlva kell mennem UH-ra, bár lehet, hogy itt a klinikán el fogok menni kb. 9-10. héten, mert ilyenkor még nagyon gyorsan fogsz nőni, és nem lesz semmi átmenetünk a fejlődésedről.

A bejegyzés trackback címe:

https://sagiadam.blog.hu/api/trackback/id/tr54908941

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása