Pontocska fejlődése

A mi kis pocaklakónk történetét írom le a fogantatástól kezdve, hogy tudja mennyire örültünk apával mikor megtudtuk, hogy beköltözött a pocakomba, és mennyire várjuk, hogy megszülessen.

Friss topikok

  • Dukín Szinti Szintia (törölt): Ez gyönyörü történet :-) :-* (2015.06.04. 14:43) Beindult a szülés...
  • galvrit: Tudnál az e-mail címemre válaszolni, milyen orvos Dr. Török Péter, mennyibe kerül nála a magán ter... (2012.07.09. 10:59) Rossz AFP eredmény!!

Linkblog

20-23. hét

2009.01.28. 20:11 - Happymom


 Amióta nem írtam nem történt különösebben semmi, mivel nem voltak kötelező vizsgálatok, és nagyon élvezem, hogy végre nem kell aggódni valamilyen eredményért.

Amióta megmozdultál egyre többet, és erősebben mozogsz, minden este olyan 8-9 körül kezdesz el érezhetően rugdosni, amikor lefekszek vízszintesbe, ilyenkor apa ráteszi a kezét a hasamra és figyeli, hogy mikor rúgsz egyet. 

Pár napig nem voltál olyan aktív, ezért mint mindig, megint elkezdtem aggodalmaskodni, hogy vajon miért, és mi lehet a baj, hogy nem érezlek, ezért felhívtam az orvosomat, hogy megkérdezzem tőle, mikortól számít nem normálisnak a magzatmozgás "hiánya" azaz nem érzése. Mondta, hogy 23-án menjek át munka után egy UH-ra a biztonság kedvéért. Szerencsére nem volt semmi gond, így nyugodtan mentem neki az ünnepeknek. A karácsony és a szilveszter is hamar eltelt, nagyon jó volt apával otthon lenni, és együtt lenni, csak sokat idegeskedtünk azon, hogy ha nem találunk neki sürgősen munkát akkor hogy lesz tovább. 

 Az első karácsonyunk hármasban.

 

Szilveszterkor jó érzéssel töltött el az a tudat, hogy most már 2009-et írunk, azaz idén már köztünk leszel, és nem is kell már olyan sokat rád várni. 

2009.01.07-én kellett mennünk a 23. hetes UH kontrollra, most apa is eljött és nagyon izgult, hogy mekkorát nőttél, ugyanis ő 13 hetes korod óta nem látott. Ittam az UH előtt Sprite-ot is, mert elvileg akkor attól a baba is aktív lesz, gondoltam apa is láthasson valamit,próbáltam veled megbeszélni, hogy legyél benne partner. Most nem Angéla nézett meg, nem tudom, hogy ezért vagy mert nem régen kelhettél fel, de nagyon kis szégyenlős voltál, a kezedet folyton az arcod előtt tartottad, és hátraszegvén a fejed medencevégű fekvésben voltál. Azért csak sikerült egy fotót csinálni a pofidról, amit apa kezébe adott az UH-s néni. Kb. 30 cm-es és 500g-os vagy most.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 23. hetesen

 

 

Legközelebb a 26-28 hetes 4 D UH-n fogunk veled találkozni. A hasam már nagyon nagy, a munkahelyen mindenki megszólja, hogy ha már most ekkora mi lesz később, de én büszke vagyok rá, és boldog vagyok attól, hogy jól érzed bent magad, rugdosol, boxolsz, és folyamatosan jelt adsz magadról.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 23. hét

 

Apának találtunk munkát, sajnos minden este munkába kell indulnia, teljesen felborultak a napjaink, nagyon nehéz megszokni. Hajnalban 3:30-kor jön haza, és nem tudom, hogy hogyan, de mindig megérzed, hogy ha hazajött, mert akkor te is felkelsz, és elkezdesz mozogni, rugdosni, így amikor hajnalban apa odafekszik mellém, érezhet téged kisfiam. :o)

Tegnap kipróbáltam a babazenét, mert azt olvastam róla, hogy ezt te már hallod, és elvileg szeretik a babák a zenét hallgatni, ezért rátettem a telefonomra a babazenét, és odatettem a hasamra, majd figyeltem a reakciót. Egyből a hang felé húzódtál, odafészkelted magad, ahol a telefon volt, majd elkezdtél rugdosni. Nem tudom, hogy azért mert így kommunikáltál velem, és jelezted hogy tetszik, vagy ellenkezőleg, nem tetszett. De gondolom, ha odahúzódtál akkor csak tetszett. Ma kipróbáljuk úgy is, amikor apa is otthon lesz, hogy ő is érezhesse. 

Nagyon szeretünk téged, érezd továbbra is jól magad, és rugdossál nyugodtan, mert nagyon jó érzés, mikor jelzel felém.

Puszil Anya és Apa

A bejegyzés trackback címe:

https://sagiadam.blog.hu/api/trackback/id/tr67909003

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása