Pontocska fejlődése

A mi kis pocaklakónk történetét írom le a fogantatástól kezdve, hogy tudja mennyire örültünk apával mikor megtudtuk, hogy beköltözött a pocakomba, és mennyire várjuk, hogy megszülessen.

Friss topikok

  • Dukín Szinti Szintia (törölt): Ez gyönyörü történet :-) :-* (2015.06.04. 14:43) Beindult a szülés...
  • galvrit: Tudnál az e-mail címemre válaszolni, milyen orvos Dr. Török Péter, mennyibe kerül nála a magán ter... (2012.07.09. 10:59) Rossz AFP eredmény!!

Linkblog

Meg van az eredmény!!! :o))

2009.01.28. 20:10 - Happymom

A 19+5 napon (hétfő) este épp arról beszélgettünk Apával miközben simogatta a hasamat, hogy vajon mikor fogunk végre érezni. Úgy voltam vele, lehet hogy meg akarod vele várni az eredményt, és amúgyis én később fogom érezni a rúgásodat, mert a méhlepény a has felől van.
Ahogy ezen gondolkoztunk, a köldökömnél egy erőteljes rúgással jeleztem nekem és Apának, hogy te itt vagy, és jól érzed magad. Nagyon  érzés volt végre átélni ezt, és most már biztosak voltunk benne, hogy ez te voltál. Aznap este csak egyszer rúgtál.

Másnap (kedden) egész nap rugdostál, olyan de. 11-től egészen estig, és Apa is érezte este, mikor a hasamra tette a kezét.

Megbeszéltük Adameczcel, hogy szerdán december 17-én felhívjuk a genetikát, hogy megkérdezzük, tudnak-e valamit mondani arról, hogy mikor lesz eredmény. Kb. 10 körül mondtam Adamecznek, hogy na hívjuk már fel őket, mert görcsben van a gyomrom, de ő nem ért rá. Gondolkoztam rajta, hogy most mit csináljak, felhívjam-e én őket, vagy Adamecz hátha jobban meg tudja őket sürgetni. De persze amilyen türelmetlen vagyok, nem bírtam várni és felhívtam őket. Nem izgultam annyira, és igazából fel akartam készülni majd arra a pillanatra amikor közlik velem a hírt.

Mondta a nő aki felvette a telefont, hogy nagyon nagy szerencsém van, mert nem régen lett kész az eredményünk. Na ekkor megint kiment minden erő belőlem. De szerencsére a nő egyből mondta, hogy megnyugodhatok, mert minden rendben van.

Mikor ezt kimondta valami földöntúli boldogság járta át az  egész testemet, legszívesebben kikiáltottam volna magamból, hogy egészséges a kisfiam.Egyből hvtam Apát és boldogan újságoltam neki az eredményt. majd felhívtam anyut, mamát, Zsófit, Renit mindenkit, és itt a munkhaelyemen is mindenkinek mondtam, hogy egy egészséges kisfiút hordok a szivem alatt. Életem legszebb ajándéka ez.:o)))

Másnap felhívtam a genetikán Dr. Török Olga rendelőjét, hogy mikor mehetek át az eredményért, mire mondta, hogy ma átmehetek, de előtte csináltassak egy UH-ot, mert csak így tudják kiadni nekem a leletet. Felhívtam Angélát, hogy elmondjam neki, hogy jó lett az eredményünk és kérnek egy UH-ot, mikor mehetnék át hozzá. Mondta, hogy máris mehetek. Gyorsan felvettem a kabátomat és átszaladtam hozzá. Nem kellett sokat várnom, szerencsére pont találkoztam is vele, és nemsokára be is hívott a vizsgálóba. Nagyon sokat nőttél, már 16 cm vagy a fejedtől a popsidig és a lábad kb. 7 cm, így 23 cm vagy már. Alaposan átnézett Angéla mindenedet, majd mondta, hogy minden rendben van és még az a z echogén fúkusz is eltünt a szivedről. Annyira örültem neki!!! Mondta, hogy kisfiú vagy, és kértem is tőle fotót. Nagyon jó fotót sikerült csinálnia a férfiasságodról, kétség nem fér ahhoz, hogy te nem kisfiú vagy. :o)) 
Majd lobotatva a fotót és a leletet átmentem a genetikára. Jött Angéla és bevitt soron kívül. Pont bent volt Dr. Török Olga is és egyből gratuláltak az eredményhez. Angéla rákérdezett, hogy Y-e? , mire mondta az asszisztens, hogy igen, majd ő is gratulált és büszkén (mert ő látta meg először az UH-on, hogy kisfiú vagy) kiment a rendelőből. Átvettem a leletet, mlyen az áll, hogy a kromoszóműk vizsgálatakor számbeli és dúrva eltérést nem találtak, rendellenesség nem áll fenn.
Az eredmény pedig: 46, XY azaz egy egészséges kisfiú vagy 100%-osan!!! :o)
Kisfiam ez a legszebb ajándék amit adhattál nekünk, és pont karácsonykor! Annyira boldoggá teszel minket, minden nap érezzük Apával ahogy mozogsz. Nagyon-nagyon szeretünk téged.
Általában minden másnap vagy aktívabb, és ahogyan megfigyeltem olya 11-12 körül kelsz fel, majd utána laszol egy jót, és délután-este felé megint aktív leszel. Este 7-8 körül aludni szoktál, és még olyan 9-10 fele felkelsz egyet rúgkapálni. :o)
Olyan jó, hogy minden rendben van, neked már csak nőnöd és híznod kell. Kíváncsian és izgatottan várjuk a májust, hogy megszülessél és végre a karunkba tartsunk. Addig mi megvesszük amire szükséged lesz!!!!!

Érezd jól magad idebent, rúgkapálj, bukfencezz sokat, hogy sokszor érezhessünk, és használd ki kincsem a tért ami még rendelkezésedre áll, mert amilyen gyorsan nősz, hamar szűk lesz számodra. :o)

Szeretünk Anya és Apa

A bejegyzés trackback címe:

https://sagiadam.blog.hu/api/trackback/id/tr88908999

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása