Pontocska fejlődése

A mi kis pocaklakónk történetét írom le a fogantatástól kezdve, hogy tudja mennyire örültünk apával mikor megtudtuk, hogy beköltözött a pocakomba, és mennyire várjuk, hogy megszülessen.

Friss topikok

  • Dukín Szinti Szintia (törölt): Ez gyönyörü történet :-) :-* (2015.06.04. 14:43) Beindult a szülés...
  • galvrit: Tudnál az e-mail címemre válaszolni, milyen orvos Dr. Török Péter, mennyibe kerül nála a magán ter... (2012.07.09. 10:59) Rossz AFP eredmény!!

Linkblog

Az első nap együtt

2009.05.01. 19:29 - Happymom

Az örzőben elvileg két órát kellett volna maradnunk megfigyelésen, addig pisilni kellett egyedül, valamint zuhanyozni, de ott tartózkodásunk kicsit hosszabbra sikerült, mivel nem volt szabad ágy. Sikerült zuhanyoznom egyedül, és pisilni is tudtam, aminek nagyon örültem. Hajnalban jött egy nővérke aki hozott ruhát, és felöltöztetett. Olyan kis ártatlan voltál abban a kórházi fehér kisruhában, csak gyönyörködni tudtam benned. Az újszülött osztályról feljött egy csaj, kérdezte, hogy minden rendben van-e, mondtam neki, hogy igen, de a mellre tételben segítsen. Megmutatta gyorsan, hogyan kell, majd egyedül hagyott. Próbálkoztam szoptatni, több kevesebb sikerrel.

Reggel hívtam anyát, hogy mikor tud bejönni, mert már nagyon fájt a hasam az éhségtől. Egy nővérke pedig óránként jött nyomkodni a hasamat, hogy ürüljön ki belőlem a vér. Anya 10 körül jött be, hozott be karfiol levest és makarónit. Gyorsan megettem, és kezdtem magam jobban érezni. Egyáltalán nem voltam álmos, teljesen fel voltam villanyozva. Anyuval beszélgettünk, megnézett milyen szép baba vagy, majd olyan dél körül jöttek ki mamáék, hogy ők is megnézhessenek. Nem engedték be őket, mert közben mászakváltás volt. Ki kellett vinni az ajtóhoz, ott vártak mamáék, én nem vihettelek, mert féltek, hogy rosszul leszek. Egy körül jött Apa, majd a karjába vett téged. Én fényképeztem, illetve videóztam. Nemsokára szólt a nővér, hogy indulhatunk lefelé, mert van üres hely. Apa felkapta a csomagokat, engem beültettek egy tolókocsiba, téged pedig az újszülöttes vitt le a kórterembe.

A 109-es kórtermet kaptuk meg, ami három ágyas volt.Volt ott egy anyuka aki már 4 napja szült, de fertőzést kaptak, illetve egy volt évfolyamtársam akinek a babája oxigénhiányos lett. Én az ajtó felőli ágyat kaptam meg. Szokás szerint nyiszorgott az ágy, és olyan érzésem volt, hogy mindjárt összeesik, pedig jó masszív vasból volt, amit a testembe fúródva éreztem ha lefeküdtem. Mikor lementünk átpelenkáztalak, és átöltöztettelek. Furcsa volt először pelenkázni, azt sem tudtam, hogyan kell, senki sem mutatta meg. Csináltunk pár képet Apával. Nemsokára jöttek Reniék meglátogatni, majd Zsófi is bejött. Apának 1/2 7-kor indulnia kellett, ekkor jött be anyu hozzám.

Egész idő alatt szinte csak aludtál, én meg néztelek, nem tudtam levenni rólad a szemed. Az első éjszaka végig fennt voltam, nem aludtam semmit, ringattalak, és öleltelek.

A bejegyzés trackback címe:

https://sagiadam.blog.hu/api/trackback/id/tr571097696

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása