Pontocska fejlődése

A mi kis pocaklakónk történetét írom le a fogantatástól kezdve, hogy tudja mennyire örültünk apával mikor megtudtuk, hogy beköltözött a pocakomba, és mennyire várjuk, hogy megszülessen.

Friss topikok

  • Dukín Szinti Szintia (törölt): Ez gyönyörü történet :-) :-* (2015.06.04. 14:43) Beindult a szülés...
  • galvrit: Tudnál az e-mail címemre válaszolni, milyen orvos Dr. Török Péter, mennyibe kerül nála a magán ter... (2012.07.09. 10:59) Rossz AFP eredmény!!

Linkblog

Eredményre várva.....

2009.01.28. 20:09 - Happymom

 Szerdán betöltöttem a 19. hetet. Azt mondták a mintavételkor, hogy kb. 3-4 hét lesz amíg megkapjuk az eredményt, de ha baj van akkor hívnak telefonon. Reménykedtem benne, hogy a 22-i héten hétfőn már esetleg tudnak valamit mondani. Oda szóltunk a genetikusoknak, hogy vegyenek előre. Minden nap, egész nap azon agyaltam, hogy mi lesz az eredmény. Attól féltem, hogy rossz lesz az eredményünk, és meg kell szülnöm téged a 20-on valamennyi héten. Próbáltam magam győzködni, hogy nincs semmi baj, és legbelül éreztem is, hogy egészséges vagy. Azt is megéreztem mikor terhes lettem, azt is éreztem, hogy fiú vagy és most azt is érzem, hogy egészséges vagy, ezt eddig minden vizsgálat alátámasztotta kivéve az AFP.

Annyira lassan teltek a napok, minden perc egy órának tűnt.

A bejegyzés trackback címe:

https://sagiadam.blog.hu/api/trackback/id/tr28908993

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása