Pontocska fejlődése

A mi kis pocaklakónk történetét írom le a fogantatástól kezdve, hogy tudja mennyire örültünk apával mikor megtudtuk, hogy beköltözött a pocakomba, és mennyire várjuk, hogy megszülessen.

Friss topikok

  • Dukín Szinti Szintia (törölt): Ez gyönyörü történet :-) :-* (2015.06.04. 14:43) Beindult a szülés...
  • galvrit: Tudnál az e-mail címemre válaszolni, milyen orvos Dr. Török Péter, mennyibe kerül nála a magán ter... (2012.07.09. 10:59) Rossz AFP eredmény!!

Linkblog

Az első UH, és az első tünetek

2009.01.28. 19:48 - Happymom


Ezt a naplót Pontocska neked fogom írni, hogy ha majd nagyobb leszel és meg fogod kérdezni tőlünk, hogy hogyan vártunk téged, és hogyan nőttél a pocakomban el tudjam neked olvasni, és minden pillanatot és érzést amit a terhességem alatt átéltem fel tudjam neked idézni.


 

 

 

 

 

 

A pozitív teszt óta egy hét telt el. Nem érzek magamon semmit, kivéve a mellemet ami akkora lett mint két sárgadinnye. :)
Szeptember 1-jén Évivel átmentem a nőgyógyászati klinikára egy hüveliy UH-ra. Évi ismerőse Soósné Marika már várt minket, és egyből be is hívott. Leültetett a váróban, majd 2-3 perc múlva mehettem is be. Amíg vártam megírtam apának, hogy most fogok bemenni az UH-ra.Remegett kezem-lábam, hogy minden rendben lesze-e, tényleg terhes vagyok-e, jó helyen ágyazódtál-e be?
Mikor bementem fel kellett feküdnöm az ágyra. Egy nő végezte el az ultrahangot, kicsit furcsa volt így számomra... először a hasamat kezdte el nézni Uh-val, de mikor mondta neki Marika, hogy most vagyok számításaim szerint 4 hét 5 napos terhes, mondta, hogy még csak a hüvelyi mutatja ki.
A monitort nézve a dokinő felkiáltott, hogy "Ott van, de mini!" :)  Felém fordította a monitort, hogy én is láthassalak.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mutatta, hogy az a kis fekete pont a petezsák, 3x3 mm-es. Nagyon boldog voltam, hogy minden rendben van veled, és el nem mondható az az érzés amit akkor éreztem mikor a monitoron néztelek. Mondtam is a dokinőnek, hogy nem-e lehet kinyomtatni? Kicsit furán nézett rám, hogy miért szeretnék egy fekete kis pontocskát annyira magamnak, de ez nekem és apának nagyon fontos.

Gyorsan lefotóztam a telefonommal és átküldtem apának,  ahogy megkapta egyből hívott,  hogy azt a kis pontot kell néznie?-  Mondtam neki, hogy igen :)
Kijött hozzám a munkahelyre, hogy átölelhessen. :) Annyira szeretem  Őt. :)
Otthon bekereteztük az UH-s fotódat, és kitettük a monitor mellé, hogy mindig láthassunk téged. Egész este simogatta a hasamat.:)

 Elkezdődtek a terhességi tünetek. Iszonyúan álmos vagyok, már a híradót is alig tudom megnézni, sűrűn járok pisilni, fáj a mellem, émelygek, és elég gyakran éhes leszek. Este fájt a derekam és a hasam is feszített, sőt még hasszurkát is érzek. Nem csoda hiszen mostantájt kezdenek kifejlődni a  kis szerveid és rengeteg energiára és tápanyagyra van szükséged.

A bejegyzés trackback címe:

https://sagiadam.blog.hu/api/trackback/id/tr65908922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása